Gondolatok az ajánlatkérésről

Gondolatok az ajánlatkérésről

Blog/2023. 08. 18.

Gondolatok az ajánlatkérésről

Az elmúlt időszakban szerencsére egyre több ajánlatkérést kapunk jövőbeni utasainktól, és az ennek során szerzett tapasztalatokat szeretnénk egy kicsit megosztani, illetve segíteni abban, hogy az ajánlatkéréstől minél gördülékenyebben el tudjunk jutni a Te álomutazásodhoz.

Gyakran előfordul, hogy az ajánlatkérő nagyon sok, akár minden feltüntetett úti célt bejelöl, vagy három-négy desztináció oldalán is külön-külön kitölti az ajánlatkérést, de természetesen csak egy utazásra gondol. Tapasztaljuk továbbá, hogy például a szállással kapcsolatos opcióknál bejelölnek mindent az apartmantól az ötcsillagos szállodáig, az önellátástól az all inclusive-ig. Thaiföld esetében egy kéthetesre tervezett utazás kapcsán bejelölik az összes felsorolt régiót, amelyek az ország szinte teljes területét lefedik.

Olyannal is találkozunk, hogy a kért egy vagy két úti célra precíz és aprólékos munkával elkészítjük az ajánlatot, erre olyan kérést kapunk, hogy még erre és erre a helyre is nézzük meg.

Mivel az egyes utazásokat mindig személyre szabottan, egyedileg tervezzük, minden egyes ajánlat egy külön munka, mely időt vesz igénybe, és egy utazáshoz öt ajánlatot készíteni nem kevesebb munka, mint öt utazáshoz fejenként egy ajánlatot. Ráadásul a határozott elképzelésekből sokkal gyakrabban születik foglalás, mint amikor az ajánlatkérőnek nincs pontos elképzelése arról, hogy hova szeretne utazni.

Nem arról van szó tehát, hogy áll a kertünkben egy „ajánlatfa”, amelynek ágairól kérés esetén leszedünk egy ajánlatot, aztán egy újat és egy még újabbat. Minden egyes elkészült ajánlat mögött komoly munka van. Minden ügyfelünk ugyanazt a professzionális hozzáállást kapja célponttól, ajánlat típusától függetlenül.

Ha az ajánlatkérésből a bizonytalanság tükröződik, mindenképpen fontosnak tartjuk telefonon felvenni a kapcsolatot az érdeklődővel. Egy-egy beszélgetés nagyon sokat segíthet abban, hogy közelítsünk a valóságosan elérhető és elképzelés szerinti úti célhoz, továbbá utazási időponthoz, amely eltérhet attól, amit az ajánlatkérésben megjelöltek. Minél több információt kapunk meg, részletet tudunk tisztázni, annál pontosabb, személyre szabottabb ajánlatot tudunk készíteni.

Egy komplett ajánlatkérés folyamán (ez tartalmazza a repülőjegyet, a szállásokat, a transzfereket, illetve igény esetén fakultatív programokat, utas- és sztornóbiztosítást is) megkeressük a legmegfelelőbb repülőjegyet, majd az adott időpontra legkedvezőbb szállásokat. Ajánlatainkban több szállást is felajánlunk, így is szabadabb választást biztosítva ügyfeleinknek.

Ha ügyfeleink nem tudják eldönteni, hogy mely helyszínen, vagy az adott az ország mely részén szeretnék eltölteni a nyaralásukat, abban is tudunk segíteni, hiszen kiemelt célpontjainkról kiterjedt ismeretekkel rendelkezünk, többször megfordultunk ott és otthon érezzük magunkat. Így az igényfelmérés után tudunk ajánlani lehetséges célpontokat az adott országban. Ezzel is megkönnyítve a választást, főleg ha az adott országról az érdeklődő nem rendelkezik elegendő információval, hogy saját maga döntse el.

A másik felmerülő probléma, hogy ügyfeleink egy része a megkapott ajánlat után egyszerűen eltűnik. Amivel nem az a probléma, hogy ezután ebből nekünk nem lesz üzlet, nem lesz bevételünk. De úgy érezzük és gondoljuk, hogy az lenne a tiszteséges hozzáállás, ha az ügyfél legalább visszajelezne, hogy nem érdekli az ajánlatunk, vagy nem ránk esett a választása. Netán talált olcsóbb ajánlatot. Mivel minden ügyfelünket ugyanazzal a kiemelt figyelemmel kezeljük, és a számukra legmegfelelőbb ajánlatot állítjuk össze, függetlenül attól, hogy milyen jellegű ajánlatot kértek.

Egy szó, mint száz: Minden ajánlatot szívvel-lélekkel készítünk, és minden ügyfelünket egyforma tisztelettel kezelünk. Így kérjük, hogy legalább azzal könnyítsetek és tiszteljétek meg a munkánkat, hogy a lehető legtöbb információt megadjátok a nyaralásotokkal kapcsolatban, és az elkészült, megkapott ajánlat után jelezzetek vissza még akkor is, ha nem veszitek igénybe a szolgáltatásainkat.

Nagyon köszönjük az együttműködést!